perjantai 16. syyskuuta 2016

Muistiinpanot

Anna minun olla minä
en ole sinä en ole hän
tuskin tiedän
mikä on suunta elämän
kuka minä olen
jos en ole hän enkä ole sinä
niin kaipa minä olen minä

Minä?

kuka se on
voiskitko esitellä?
Sinä/Minä/Hän/Me/Te/He
kertoisitko mikä kuvaa minua
ilo/suru
tumma vai vaalea

Mutta. . .

No istu nyt siinä ja
mieti tilanteita
joissa mokaat kaiken
ihan kunnolla
ja sitten on hetkiä
jolloin onnistut säilyttämään
murusen itseluottamusta

olen oikeasi pahoillani sanon viimein

sillä on pakko ryhdistäytyä
nousta ylös
en voi enää lojua
sängyn pohjalla

siivet elämän antaa meille
lennän niillä vapauteen
päästän irti maan tomusta
nukun unelmoiden taivaasta
unohtaen kaiken muun
unien maailmaan saavun

ikuinen virta rantatörmiin lyö
loppuun mut käytti
heitti mut pois
vain sen varaan laski
en korjaantuu vois

siis en minä nuku
ajattelen vain silmät kiinni

mitä muuta luulit
kun nimeni kuulit

loppuun käytetty
rikkinäinen säkki
talonani rautahäkki

muutakaan ei voi olettaa
sillä synnyin sydän rikki
sitä kasassa pitää muutama tikki
välillä aina tikit hajoaa
tunteeni katoaa


Sydämen kursin kokoon
en sitä pääse pakoon
kuljen sydän tulessa
tuska ei haihdu edes unessa


Ehkä joku vielä sydämeni korjaa
tai ehkei sitä ehjäks saa


Synnyin sydän rikki 
ei sitä korjaa yksikään tikki

mutta usko vaan
jalat kantaa
kurkota pilviin
sillä voimat riittää
kun pidät ystävät vierellä

ja muista

your father and your Father loves you

huutakaa vielä kaikki
Nipponha

(tässä on muistiinpanoni parilta viime kuulta addättynä yhteen. Anteeksi runon sekavuus. Kommentoikaa (pliis) että toimiiko tää yhtään) <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti